Społeczeństwo, organizacje - serwis tematyczny

Strona główna

dzisiaj jest: 17.12.2017


Katalog stron


Idea odpowiedzialnego picia alkoholu - Rafael Nadal dla BACARDI® Limited.
data: 25.11.2011 / Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Idea odpowiedzialnego picia alkoholu - Rafael Nadal dla BACARDI® Limited.W sporcie jak grać, to tylko fair play, w życiu jak pić, to tylko odpowiedzialnie. Tę ideę popiera tenisista Rafael Nadal. Od 22 marca 2011 roku jest twarzą kampanii firmy BACARDI® Limited promującej odpowiedzialne picie alkoholu.

Firma BACARDI® Limited jest pionierem w zakresie uświadamiania konsumentom alkoholu, że powinni korzystać z jego uroków w sposób odpowiedzialny. Już pierwsza kampania, mająca miejsce w 1930 roku, została zakończona sukcesem.

Idea, by sportowcy użyczali swojego wizerunku na potrzeby kampanii promującej odpowiedzialną zabawę z alkoholem - pojawiła się w BACARDI® Limited w 2008 roku, w Brukseli. Pierwszym ambasadorem akcji został Michael Schumacher – siedmiokrotny mistrz świata F1. Wraz z BACARDI® Limited promował hasło: „Drinking and Driving Don’t Mix”. Od tego czasu kampania zyskała ogromną popularność, którą odzwierciedliła liczba 37 milionów zwolenników. Jej flagowymi założeniami były: edukacja konsumenta poprzez ukazanie odpowiedzialnej i satysfakcjonującej drogi spożywania alkoholu, promowanie koktajli bezalkoholowych i udzielanie porad, jak bezpiecznie wracać z imprezy do domu.

Na fali popularności kampanii społecznie bardzo potrzebnej i ważnej – BACARDI® Limited kontynuowało jej przebieg i w 2011 roku zaprosiło Rafaela Nadala do objęcia stanowiska globalnego Ambasadora Kampanii. Uważany za jednego z najlepszych tenisistów świata, dziewięciokrotny laureat turniejów wielkoszlemowych – okazał się idealnym kandydatem. Młody, wysportowany, prowadzący aktywny tryb życia Nadal – głośno deklaruje, że wierzy w założenia akcji i uważa, że alkohol może być częścią składową każdej imprezy. Musi być jednak spożywany w sposób odpowiedzialny. Wraz z firmą BACARDI® Limited przygotował on również recepturę drinka bezalkoholowego „Rafa’s Berry Smash” bazującego na sokach owocowych.

Również Polska, jako jeden z krajów sprzedających produkty BACARDI® Limited – bierze udział w światowych kampaniach głoszących odpowiedzialne picie alkoholu.



Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
ul. Dominikańska 25
02-738 Warszawa
http://www.bacardimartini.pl

XRS Nowe Media
http://www.xrs.pl
informację dostarczył:
PR public relations
http://pr.otwarty.pl


Ty także możesz skorzystać z darmowej reklamy - nadsyłaj teksty, artykuły i informacje prasowe o swojej firmie, o aktualnościach, nowościach, produktach... Zobacz jak nadsyłać informacje prasowe do naszych serwisów.


Witamy

Witamy w naszym serwisie internetowym


Zapraszamy

Zapraszamy do współpracy przy tworzeniu serwisu Społeczeństwo, organizacje - możesz dodać swój wpis do katalogu oraz nadsyłać informacje prasowe, nowości, ciekawostki.
Polecamy

ostatnio dodane informacje prasowe, teksty, artykuły:


© webwweb.pl | Społeczeństwo, organizacje - strona główna | Społeczeństwo, organizacje - wiadomości | katalog